Stjärnvinst!!

2008-12-14 | 23:45:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Hade lite middag här hemma i går och trots att vi inte kom i säng allt för sent så sov vi länge idag.
Jag var uppe och hoppade först (efter Wilma förstås). Dammsug och städade huset.
När Viktor o Elsa vaknat gjorde vi oss i ordning för ett besök på "Jul på Liseberg".
Vi kom in lagom innan mörkret hunnit falla. Strosade omkring, kikade i stånden längs gågatorna. Fast först så stannade vi till vid Leksakshjulet där jag lade upp en femma på bricka nummer sju.....Tadam!

STJÄRNVINST!

Jag stod längre och reflekterade vad jag ville ha. Hellre än stjärnvinst på ett leksakshjul än att vinna en kartong Toblerone som man bara blir tjock av :)
Slutligen, i valet och kvalet mellan dockvagnar, prinsesslott och bilgarage valde jag en bilbana. Sanningen är att Viktor o jag länge pratat om att köpa än när Wilma blir äldre, därför kom det väl till pass nu.
Det var inte direkt Wilma som satte sig vid den när vi kom hem, å nej... Jag o Viktor har faktiskt kört ett par vändor :)









Klicka på bilderna för att se dom i större format!
        
  

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0