Stolt!

2008-12-08 | 22:05:28 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Förra veckan började jag mitt nya liv., PÅ RIKTIGT den här gången.
Något som jag under mina levnadsår gjort ett x antal gånger :)
Tror dock inte att jag är ensam om att tänka "på måndag börjar jag mitt nya liv!"

I torsdags förra veckan var Lina o jag o tränade, första gången efter graviditeten. Jag känner mig nu grymt motiverad att bli av med mina resterande kilon och i morgon är det dags för gymmet igen.
Eftersom många dagar försvinner i julledigheten så ska vi köra på gymmet 2-3 dagar i veckan, tänkte fortsätta att träna på pass efter jul o nyår och ser verkligen framemot det!
Men först måste konditionen upp. Blev faktiskt lite stolt över mig själv för jag har inte "gått ner" mig särskilt mycket viktmässigt med lösvikterna. Visserligen konkar jag på barn och matkassar varje dag :)

Så, resultatet på en vecka är -1.3kg.......HURRA!
Då är två julbord inkluderade (dock så tänkte jag mig för)

Nu är det läggdags, ska o fika med Sandra i morgon efter att Wilma slutat dagis.
Måste hinna vila upp mig inför morgondagens träning! Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0