Vatten över huvudet

2008-12-22 | 15:03:20 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Trots att vi har både tvättmaskin och torktumlare i stugan i Branäs, så envisas jag med att tvätta som en tok innan. Och följden till detta blir ju självklart ett berg av tvätt som sedan ska strykas.
Dessutom förbrukar både Elsa och Wilma oförståeliga mängder av kläder.
Inför varje resa inser jag att jag tagit mig vatten över huvudet, är det något som absolut måste med så kan jag ju packa ner det oavsett om det är smutsigt eller ej.

Och på tal om packning, vi har i princip ALLT i stugan med andra ord så behöver jag inte packa ner mer än smink, myskläder och festkläder, ändå så åker största bagen fram. Visserligen har jag förnuftet med mig att packa i en bag i stället för en resväska, det ser bättre ut i alla fall :)

Nå väl, jag får nog återgå till mina sysslor...
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0