Blandade tankar

2008-02-25 | 12:29:09 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I dagsläget är jag nog en av dom sämre bloggerskorna,
det var på tok för länge sedan jag lade upp outfits, och jag bloggar alldeles för sällan.
Lusten finns helt enkelt inte riktigt med. Jag kan heller inte tillbringa timmar varje kväll framför datorn, måste ju umgås med Viktor och leka med Wilma också!

Sen, med tanke på att jag bara växer och växer kan jag tycka att det är en smula trist och sitta och titta på tighta fodral. Som jag skrivit tidigare, vi kommer ses igen våren 2009, då ska jag vara redo och fit for fight för det året.
Däremot kan jag sitta och spana på vida tunikor, färgglada väskor och roliga accessoarer.
Shoppingkontot för min del är också växande med tanke på att jag spenderar desto mindre :)

I helgen tog vi alla fall en sväng med bilen, vi körde mest runt.
Stannade till i Kungsbacka, köpte en jättesöt trenchcoat från Mexx till Wilma i lavendellila och en midjekort luvtröja med bubbelärmar i lite starkare lavendellila, hur sött som helst!
Lyckas jag få henne med på bild inom det närmsta så ska ni få se.
Tog en matbit på "Buffe" på Kungsmässan, där jag fick proppa i mig hur många pannkakor som helst medan Wilma och Viktor höll sig till nacos och asiatisk mat!
Åkte vidare till Falkenberg, Skrea Strand, där vi tidigare tillbringat våra somrar. Spanade mest runt för att slutligen åka vidare till Halmstad. Wilma fick nog av bilfärder och vi tyckte väl också att det räckte.
Vi sprang dock in på Elgiganten för att köpa med oss ett Playstation 3 hem.

Sen bar det alltså av hemåt till Melodifestivalen och tvspelsfrossa!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0