Dagens uppdatering

2008-02-07 | 21:45:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fick i morse besked om att revisorn skulle komma så jag fick stanna hemma från jobbet i några timmar.
Det var nästan att jag tyckte att jag gick upp i onödan. Visserligen skulle ju Wilma till dagis oavsett men drömmen om att få ligga kvar under det varma duntäcket gjorde att jag såg stjärnor!

Efter jobbet städade jag bilen, wow!!
Den skulle visas upp på en bilfirma som erbjudit sig köpa den.
Rätt opraktiskt med en svart tennisboll som Viktor säger. I alla fall när man har barn.
I början på nästa vecka får vi nog hämta vår nya pärla, med massa krafter under huven :)

Ordnat barnvakt har vi också gjort, har bara tid att åka till Branäs några dagar vecka 7 och det är rätt så synd om Wilma att behöva hänga med på den långa bilfärden. Det tar henne några dagar innan hon är sig själv igen, och då ska vi ju återvända hemåt igen...!
Hon får i alla fall bo hos farmor och farfar. Det blir nog bara pappa som åker med mig och Viktor upp. Jag längtar verkligen varje dag till Branäs. Nu är det riktigt gott om snö också!

Jaha, det här var dagens uppdatering det :)
Nu är det läggdags för mig. Man är otroligt trött i början av en graviditet för er som inte känner till det!
Jag vill t.o.m kalla mig själv otroligt osocial för närvarande :)
Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0