For my sweet girl

2008-02-25 | 20:24:02 | Kategori: Jossie gillar | 2 kommentarer
Hittade den här enormt söta vårskruden från Armani på Babyshop.se som skulle klä lille Wilma perfekt.
Så söta detaljer och sedan att den är i rosa gör ju saken bara bättre :)
Dessvärre finns den bara upp till storlek 24 månader, vilket blir för litet för henne.
Får helt enkelt leta vidare!
Har du några bra tips på webshopar?


image44 image45 image46
.
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Åhh vilken fin outfit.. Skulle gärna ha allt till min lilla sessa=) Min son har ett par armani jeans från babyshop och jag måste ju säga att med den kvaliten är som värda varenda krona=) kramis

2008-02-26 @ 00:07:47
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Evelina

I like... Så snygga.. Blir ett par jeans till min lillekille i ett års present! :)

robinsgarderob.blogspot.com/

2008-03-10 @ 22:17:44
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0