IUP för vuxna

2008-02-13 | 09:13:58 | Kategori: Jossie | 0 kommentarer
På dagis/förskolan pratas det om en sk. IUP, Individuell utvecklingsplan. Där antecknas allt eftersom utvecklingen samt vissa milstolpar i livet som ska uppnås.

Jag har helt allvarligt tänkt att göra en liknande för mig själv, inte där det handlar om någon utveckling (jag vet att jag både kan räkna o skriva, hehe) utan snarare saker jag vill göra innan graven.
Ett av dom som jag sedan tidigare nämnt är att lära mig vågsurfa. Klimatet vi lever i erbjuder dock inte annat än Kitesurfing eller vindsurfing, dom två intresserar mig inte även fast jag kan tänka mig att det är enorma adrenalinkickar av att "kajta".
Vågsurfa ska jag lära mig innan jag kolar vippen men framför allt så ska jag besöka de länder jag ännu inte besökt. Då pratar vi inga charterresor till Menorca och liknande utan jag vill verkligen ha avverkat Kambodja, Kuba, Brasilien, Zambia osv.
Listan kan göras lång!

Jag ska i alla fall arbeta med min IUP, lite framtidsplaner måste man ha här i livet!
Hej så länge.....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0