Lite kulturellt faktiskt

2008-02-19 | 20:28:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vi i familjen tog en promenad förut för att handla.
Då fick jag för mig att besöka vårt närliggande bibliotek, där jag inte satt min fot sedan gymnasiet.
Jag gick in och lånade trave med böcker om trädgårdar och blommor.
Viktors reaktion: "Öhh....."

Jag har bestämt mig för att anlita en trädgårdsarkitekt till våran trädgård. Just nu består den av ett fult staket, som är mörkbrunt, och en nysådd gräsmatta.
Jag gillar verkligen blommor och växter så en trädgård är verkligen ett måste enligt mig. Dessutom ska staketet bytas ut omgående. Det är tänkt att huset i framtiden ska växa och bli ett modernt funkishus.
Man ska planera för framtiden och jag börjar med mina växter. Insynen måste bli mindre, en berså ska tas fram och en lekplats anläggas för Wilma. Dessutom ska vi byta ut den fula asfalten mot en fin stenläggning.

Får säga, på återseende om detta med blommor och bin då :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0