Mot snörikare landskap!

2008-02-12 | 09:41:57 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
På torsdag bär det av igen, till Branäs. Snömängden är riktigt bra i jämförelse med föregående år, 70 cm i terrängen, likaså i pisten.
Precis som förut, jag längtar o kan knappt bärga mig!
Sist, när vi åkte upp dagen efter julafton stannade vi i nästan två veckor. Vistelsen den här gången blir dock inte lika lång. Kan ju tillägga att det märktes på lönen efter den långsemestern :)

Den här bilden (från Branas.se) är tagen 20 januari över områderna Illern och Lohyllan. Vi bor i närheten och dessa områderna ligger mitt i backen. Alltså, skidorna spänner du på dig utanför dörren.

image37

Viktor o jag åker själva o lilla Wilma får stanna hemma och umgås med farmor o farfar i stället. Hon har inte ut så mycket av att stanna där i så kort tid. Och jag ska ägna all tid, 08.30-19.00 till skidåkning!
Sa till brorsans flickvän Lollo i går:
"Jag ska inte dricka en droppe under tiden utan satsa helt på skidåkningen".
Sedan slog det mig att 1) Jag dricker i princip ALDRIG 2) Särskilt inte nu när jag é gravid!!
Hissen gick inte enda upp där för en stund....

I vilket fall,
Från och med torsdag blir det lite glest med mitt bloggande. Tar inte med mig laptopen upp, jag blir så osocial och särskilt när Viktor o jag ska ha semester alldeles själva!

Adios!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0