Nedräkning...

2008-02-09 | 19:02:10 | Kategori: Tv/Film | 0 kommentarer
Om exakt 1 timme och en minut börjar starten för årets Melodifestival.
Om jag ska kika?
Ja, det blir nog så :)
Det tillhör traditioner! Varje år framför tv´n oavsett hur dåligt det än är.

Olle, som är här på besök och Viktor skrattade åt mig men dom får väl i stället ägna sig åt Monopolspel eller liknande. Tv´n é min!
Det var den i går också förresten, då Let´s Dance visades.
Jisses, jag börjar likna en riktig tv-nörd!

Nu är det dags för lite Thaimat som grabbarna varit i väg och köpt.
Skulle gått på restaurang idag men jag somnade och dom var för trötta också antar jag.
Well, well...
Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0