Om solen tittar fram...

2008-02-05 | 21:54:27 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer

Under sensommaren förra året blev jag bestulen på mina underbara solglasögon från Gucci.
Dom var i perfekt färg och av perfekt storlek.
I sommarhetten mitt under en fika hade jag lagt dom på bordet. När det var dags att gå var dom spårlöst försvunna. Vilket idiot som utfärdat det är fortfarande oklart men jag hade velat dra människan på k*ften.
Så, i går blir det alltså ett par nya.
Spanade redan i somras in ett par ifrån D&G, pilotbrillor med skalmar i rött med guld. Hoppas att dom finns kvar i samma utförande eller åtminstone liknande. Har faktiskt inte släppt tanken på dom när jag såg dom men ändå valde jag dom från Gucci i stället. Ja, man lär sig av sina misstag :)

image36
Bild från: Synsam

Hoppas få ett par i Alla hjärtans dag present av Viktor. Nämnde lite fint idag att jag faktiskt önskar mig ett nytt par och att det dessutom är en av dom få grejerna som jag kan unna mig nu och många månader framöver.
Skor, väskor och accessoarer - inte för att jag gråter över det ; )

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0