Vilket fiasko!

2008-02-10 | 20:54:51 | Kategori: Tv/Film | 2 kommentarer
Pinsamt nog så kikade jag på Melodifestivalen igår.
Jag riktigt skäms att jag gjorde det och skäms för alla bidragens vägnar.
Okej, Amy Diamond är duktig för hon är trots allt bara 15 år men Face -84...Alla mina X - tråkiga röster som man inte kan kalla sångröster, gnälligt o gällt. Tro sjutton att dom kom sist, fick dom ens några röster??

Och sen att Christer Sjögren gick vidare var ingen jätte överraskning.
Målgruppen lär vara min far och runt där, dvs. sådana som faktiskt röstar på den gamle dansbandskungen.
Själv skämdes jag (och jag var nog möjligen den enda av ungdomliga år som kikade) och röstade inte på någon. Pappa röstade faktiskt på Christer, ringde mina föräldrar efter programmets slut för att rapportera. Pratade först med mamma och pappa sjöng "I love Europe" i bakgrunden.
Kära nån.,...kära nån.

Kvällens höjdpunkt (den enda) var i alla fall Björn Gustavsson. Den killen lär gå långt!
21 år och så otroligt rapp i k*ften, impad!

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

Viktor o Olle satt i köket o kollade på You Tube och huvudsaken är ju faktiskt att jag hade soffan heeelt för mig själv. Det var en riktigt kalorifylld afton i går. Vill inte ens tänka på allt som jag, ordagrant, "goffade" i mig :)
.
Postat av: Malin

Jag gillade inte något bidrag. Jag tycker aldrig det finns med bra låtar i Melodifestivalen .. Jag tänker inte kolla på de andra deltävlingarna.

2008-02-10 @ 20:59:30
URL: http://philura.blogg.se
Postat av: Linda

Håller med dig Björn var huvudnummret i går!

2008-02-10 @ 21:02:50
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0