Något sorts mellanläge...

2008-01-09 | 14:13:33 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Åh, jag har kommit i något sorts mellanläge.
Inläggen i bloggen lyser med sin frånvaro.
Veckan började tungt och segt trots att jag kom hem från Branäs med massa ny inspiration och nya krafter. Trodde jag!
Det kan dock hända att det är mina nyårslöften som tynger mig, jag kämpar verkligen på!
Ingen nikotin sedan i lördags, good girl!
Inget godis sedan nyårsafton, goooood giiirl!
En sak som jag märkt av att vara nikotinfri, jag äter mer!
Massor av mat....och jag som varit rätt liten i maten förut.
Kanske var det då bra att jag kombinerade med ett godis-löfte...?!

Under veckan som gått har jag i alla fall lyckats fastställa vilka tapeter jag vill ha i huset. Wilmas rum får en fondvägg i rosa (oväntat va?!) med stora stjärnor på, ca 30 cm i diameter.
Rummet får då en amerikansk känsla, vilket jag är svag för!

Och till vardagsrummet ska det tapetseras en vinkel med mönstrad tapet och dom övriga väggarna i någon neutralare. Får lägga upp bilder på tapeterna men den i vardagsrummet har stora blommor i ljust beige och kring dom blommorna och girlangerna ligger ett extra lager med en pärlemovit färg. Dom syns alltså bara då väggen blir belyst med tex. spotlights.

Nä, nu ska jag fortsätta städa. Viktor är hemma och är sjuk igen och senare ska vi på kalas, hans syster fyller 26!

Återkommer med ett plock av lite godbitar jag hittat,
våren ser ljus ut och jag längtar redan, som ett litet barn!
.
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt supermysig dag, :)

2008-01-09 @ 14:19:58
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0