Tid för mässa

2008-01-16 | 22:12:24 | Kategori: Josse gillar | 0 kommentarer
Mamma ringde precis om sa att hon sett en annons på en bröllopsmässa i Göteborg.
Det ska jag verkligen inte missa, trots att jag redan gift mig och absolut inte har några planer på att gifta om mig : )

Men jag tycker fortfarande det är fruktansvärt kul att sitta och bläddra i bröllopsmagasinen, titta på ljuvliga klänningar, buketter, håruppsättningar...
Jag tyckte också att tiden med bröllopsplaneringen var en tuff men rolig tid, fick mycket hjälp av en väninna (som tidigare jobbat som bröllopskoordinator) Allt var planerat in i minsta detalj och jag tror inte att det var något som jag skulle ändrat på idag. Tror också att jag svarar likadant om 10 år.

Bröllopet kändes lyxigt, genomtänkt!
Vädret var perfekt. Gästerna trivdes och hade kul. Maten var god.
Ja, vi lyckades nog skapa ett typiskt drömbröllop!

Nå ja, nu får allt som har med bröllop att göra ligga i mina tankar,
men jag lovar att stå redo den dagen då min syster eller bror väljer att säga ja med sina respektive!
...Jag längtar :)

Och fram tills dess måste jag ju hålla mig uppdaterad om allt inom bröllop!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0