After Work med malligt glassmonster

2008-07-05 | 22:14:33 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det blev after work/avslutning i går i alla fall (trots halsont och feber alltså)
Amerikansk grillbuffé var temat och det var inte alls dumt. Bland annat serverades grillad ananas, till min stora förtjusning, det måste jag pröva på här hemma också. Eller rättare sagt, Viktor pröva på ;)

Vi lyckades inte hitta någon barnvakt så Wilma fick snällt följa med igår.
Nu i efterhand så tyckte både Viktor o jag att vi sett Wilma med en hel del glassar, efter kvällens slut kom det fram att hon fått i sig fyra (!) glassar, självklart tillfjäskade från olika personer (hon är väl inte dum heller!)
På bilderna nedan fick vi en av glassarna dokumenterade, i sällskap av morbror Jesper.
Lägg märke till hennes malliga blick på första bilden!

 

Ja, hon njöt i alla fall. Sedan glassförbudet som kommer råda den närmaste veckan kommer
hon ändå inte märka av!
Wilma och jag åkte hem vid tio-tiden, Viktor kom senare och det inkluderat lite rundare om fötterna :)
Trevlig var det i alla fall och en bra start på semestern!


I morse blev det en lång sovmorgon, härligt!

Vi åkte ner till centrum när dom öppnade för att Viktor skulle pracka på mig ett par

nya solglasögon. Har sett i Synsams skyltfönster två potensiella par, ett par från Michael Kors och ett par från Marc Jacobs. Problemet var bara att Synsam har lördagsstängt under sommaren, suck!


Det blev i alla fall en kaffe med en stycke onyttighet tillsammans med mamma och Jessica som vi stötte på.

Jessica följde sedan med oss hem för att senare hålla mig i sällskap nu under kvällen. Viktor åkte in till stan med Olle för en bit mat och biobesök. Vill inte påstå att jag är någon säker kandidat när det gäller biobesök, mina foglossningar ställer till det för mig :(

I vilket fall så köpte vi Nintendo Wii under shoppingturen idag så Jessica och jag fick allt "motionerat" lite :)
Åt indisk mat från en nyöppnad restaurang, lammgryta med ris, sjukt gott!
Och en jätte påse med godis till efterrätt!

Nu är det läggdags, det är faktiskt en dag i morgon också!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0