Avkoppling - välbehövt!

2008-07-06 | 21:40:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Mamma och pappa har bokat en vistelse på Varbergs Kurort, två dagar from. nästa vecka.
Idag frågade pappa om vi, Viktor o jag ville följa med. Visserligen får inte jag som är gravid utföra allt för många behandlingar men pedikyr eller hårbottenmassage får jag glädjeskutt av bara tanken. Det skulle verkligen komma väl till pass, den här graviditeten är ett rent helvete i jämförelse med den med Wilma. Tur att det medför något gott iaf :)



I kväll har vi varit och ätit grillad entrécôte hos mina föräldrar. Pappa grillade även
ananas, till min stora lycka! Det är alltid lika skönt att sätta sig till ett dukat bord.
Till efterrätt åt vi jordgubbar med glass, sommarklassiker såklart! 

Experterna har siat om regn/dåligt väder nu i veckan så jag tänkte försöka få
lite arbete gjort åtminstone i morgon. Fick ju inte jobbat mer än ett par timmar
i förra veckan. Skrivbordet är alltså överfullt med papper i dagsläget!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0