Höggravida jag...

2008-07-28 | 19:15:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Det känns ordagrant som om jag håller på och svettas bort.
Att vara höggravid i högsommarvärme är verkligen ingenting som
jag kommer rekommendera för dom som planerar barn :)
Kort och gott, det är ett rent helvete!
Fötterna är så svullna att det pulserar och dom ser ut som ett par uppblåsta undersökningshandskar, skor är inte att tänka på. Det värsta är dock att det gör så fruktansvärt ont.

Ja, blogginläggen har lyst med sin frånvaro för jag har verkligen inte orkat sitta vid en värmealstrande dator.
Vi har tillbringat en hel del tid vid den närliggande sjön.
Jag i skuggan i min rosa "Brassestol" så klart!





.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0