Onsdag 9 juli

2008-07-09 | 22:02:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jisses, ibland går tiden allt för fort.
Har alldeles glömt bort bloggen. Visserligen har jag i princip legat nerbäddad i sängen/soffan
ett par dagar. Dels på grund av att jag åkt på en dunderförkylning med hosta.
Hostan har hållt mig vaken om nätterna.
Och i tisdags kunde jag knappt ta mig upp ur sängen, inflammationen i låret har förvärrats
och det fanns inte den minsta chans att jag kunde stödja på mitt högra ben.

Först i morse kände jag mig en smula piggare.
Viktor fick ett ryck i morse o ville åka på shoppingrunda, så fick det bli.
Syster Jessica hängde också med, bra att ha med en "nanny" :)
Det blev ett besök på IKEA där vi mest inhandlade "småkrafs", tog sedan en kik på Chili
och slutligen Bolagret. På Bolagret köpte vi en enormt stor, stilren klocka,
ska lägga upp bild på den under morgondagen. Den blev grymt snygg på väggen!

Efter shoppingrundan var på vi på rutinkontroll på MVC, allt verkade som vanligt bra.
Min barnmorska Anette, som jag även hade med Wilma, ska dessvärre sluta så efter nästa besök
får jag börja hos någon av dom andra damerna. Spelar ingen större roll, jag har ju genomgått detta förut :)
Nu återstår alltså SEXTIOFEM dagar till beräknat datum....!

Just nu sitter jag å surfar runt lite efter tänkbara barnmöbler,
återkommer om jag hittar något som väcker ha-begär!
Hej så länge!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0