Det förgyllde min dag!

2008-06-07 | 22:30:44 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag tror att det är viktigt att ta vara på småsaker under vardagen som gör en extra glad.
Jag har själv ett exempel som förgyllt min helg...

I fredags morse, Nationaldagen, hela familjen var lediga.
När Viktor gick för att hämta Wilma på morgonen så hör jag henne säga:

- Wilma älskar dig och mamma!

Abropå ingenting! Det kom från hjärtat.
Jag blev så glad och det var nog den finaste väckningen jag fått och också något som jag verkligen levde på hela dagen.



Och så en annan sak som jag tycker är "lyxigt" och som också kan ge tillvaron lite guldkant!
Nytvättade sängkläder som har hängt ute på tork en varm sommardag,
Finns det någon góare doft?!
Jag riktigt njuter av att få krypa ner i sängen med nytvättade lakan :)
Sen att värmen ställer till det är en annan femma.

Nu är det läggdags, återkommer i morgon med rapportering om helgen i allmänhet!
Godnatt och hej så länge!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0