En förklarlig frånvaro...

2008-06-02 | 21:18:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jisses vilket väder vi erbjöds i helgen!

Visst, det har varit fint länge men att få uppleva högsommaren tillsammans med familjen under helgen ger lite pluspoäng.
Jag har visserligen ett h*lvete i solen med min växande mage, mina extra kilon och min svullna kropp.
Fötterna ser ut som prinskorvar o dunkar i takt med hjärtat varje kväll. Men gott é det!

Både lördagen och söndagen tillbringades vid den närliggande sjön, Aspen.
Jag fick investera i en ny bikini pga. att vissa bohag ändrat storlek.
Knalliga färger blev det, rosa och orange-rutigt (lär nog visas upp fram igenom efter sommarens bilder!)
Köpte också oss varsin "pensionärsstol" (Brassestol) då jag beter mig som en valross om jag är i liggläge. Det är allt för många gånger Viktor fått baxa upp mig då jag pga. foglossningen, fastnat i ett visst läge, då jag legat ner.
Förresten, det hade nog folk haft skoj åt om dom fått se det : )

Wilma var likt andra barn inte sen med att bada även fast Viktor o jag höll oss till att bli nerskvätta i stället.
Viktors mor kom förbi en sväng med glass till våran stora lycka.
Och lunch åt vi på restaurang Aludden som ligger ett stenkast ifrån där vi hade slagit oss ner.

Bad vid Aspen, 1 juni 2008
Bild: Wilma och farmor vid sjön Aspen (foto: Josefin)

Ja, anledningen till frånvaron från bloggen är nog lik dom flesta andras.
Solen och vämen håller en borta från datorn så klart!

I morgon är jag ledig men ska ändå krypa ner i sängen nu... Natti natti!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0