Nedräkning och längtan...

2008-06-27 | 10:04:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Vecka 30 idag, hurra!
Om man ser tillbaka så har det gått ruskigt fort ändå,
trots att kroppen nu är tung och öm (tänk valross!)
Det är dock två månader kvar och jag längtar något oerhört!

I går kväll var jag inne i stan och fikade med några andra blivande mammor,
skönt och komma utanför väggarna lite.
Envist nog tog jag inte med mig mina kryckor, dom fick ligga kvar i bilen.
Men Alvedonen i kroppen gjorde det en smula bättre och jag lyckades vagga fram med bravur : )

Är ledig idag, trots att jag inte ska jobba mer får jag kämpa på även i nästa vecka. Nåväl, två dagar i nästa vecka!
Måste fixa inför semestern då vi stänger helt i fyra veckor.
Någon dags arbete under semestern väntar mig dock. Ekonomin måste ju skötas på ett företag oavsett semestertider eller ej!

Ska ta mig en power-nap nu innan jag ska byta sovmiljö,
från sängen till soffan ; )
Och i kväll ska vi få gäster, får se hur social jag lyckas vara idag...
På återseende!
.
Postat av: Hanna

Kul blogg! Kikar in och läser här ibland.

Kram Hanna

2008-06-29 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0