Resumé 2 (Personlig kaos)

2008-06-16 | 20:45:22 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En fortsättning på min resumé från senaste inlägget...

Lördagen och söndagen tillbringades alltså på Öland.
Min hjärna och mitt hjärta är i personlig kaos, jag får alltså återkomma med en förskönad version av vistelsen.
Och helt ärligt så var vistelsen i sig hur bra som helst, det ställde dock till lite oreda i mitt liv. Men eftersom det finns allt för många detektiver som snokar omkring så kan jag inte dela med mig av min verkliga version.
Det krävs också en enorm styrka att kunna dela med sig av ett sådant typ av kaos/problem.
Styrkan lär finnas och jag har dessutom lättare för mig att uttrycka mig skriftligt än muntligt.

För er nyfikna så har detta ingenting med min man, Viktor, att göra. Vi ska inte skiljas eller något sådant. Detta handlar enbart om mig själv och om min familj jag är uppväxt med.

Rehab/skönhetssömnen står redan på schemat!
I morgon gäller nya tag...

På återseende alltså!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0