Resumé 1

2008-06-16 | 20:44:10 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Får börja med att ta en kortare resumé sen senaste inlägget.

Torsdag: Förskoleavslutning med Wilma.
Kl. 17.30 träffades vi utanför förskolan för en poängpromenad och sedan picknick i Åparken.
Viktors träning började klockan sex och till min stora förvåning så lät han den gå före Wilma.
Jag var arg som ett bi!
Dessutom fick jag konka på alla grejer själv och hade en riktigt dålig dag med krämperna.
I vilket fall, det var väldigt mysigt i parken och barnen sjöng för oss föräldrar.
Dom man såg och hörde mest av var Ida (5 år) och Wilma (!) hon gestikulerade och levde sig
verkligen in i barnvisornas värld. Då var jag minsann stolt : )
Efter att picknickkorgen ätits upp (bigaråer, vindruvor, vaniljbullar och festisar) begav vi oss hemåt.


Avslutning i Åparken, Wilma ses sittande med röd hatt. Hon är
också den enda som gör rörelserna till "Imse Vimse", sötnosen!



Sångerna fortsätter, Wilma på bänken i röd hatt, andren från vänster.

Fredag: Middag hos Viktors föräldrar. Trots att vi gick upp kl. 04.00 i lördags blev vi sittandes hos
dom alldeles för länge. Men mätta blev vi. Viktors mamma är dessutom väldigt noga med desserter,
till min stora förtjusning alltså : ) Rabarberkaka med vaniljsås bjöds det på!
Wilma stannade kvar hos dom över natten. Det var inte riktigt passande att ta med henne till Öland,
särskilt inte under den korta tiden vi stannade.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0