Almanacka, jag?

2008-03-10 | 21:31:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag köper faktiskt ofta almanackor -  söta, tuffa, användarvänliga.
Skriver snyggt in mitt namn o min aktuella adress. Likaså då dom nära och kära fyller år.
Sen händer det inte så mycket mer.
Kalendern förblir tom, året går och slutligen läggs den bland alla andra i en låda.

I morgon måste jag försöka komma i håg att jag ska till MVC klockan 10.30. Egentligen skulle jag varit där för en vecka sedan, men såg det inte förrän idag. Shame, shame.
Det handlar inte om att jag är korkad eller glömsk, jag är bara otroligt disträ.

I vilket fall, nu är det snart läggdags men innan dess ska jag bege mig ut på bikinijakt på nätet.
Förra året föll jag för en skitsnygg bandeubikini från Replay, som dock hann ta slut i butik i min storlek innan jag hann ut. Därför ska jag vara ute i god tid den här säsongen!

Har du några bra tips på sajter där man kan tänkas hitta en bikini, billig eller dyr,
så dela gärna med dig!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0