Anlänt: Armani

2008-03-26 | 21:51:54 | Kategori: Mode, stil & shopping | 1 kommentarer
Dagen efter att jag beställt den söta kjolen från Armani Junior så kom avin i brevlådan.
Supersnabb service från Babyshop med andra ord!

Som vanligt drar jag ut på saker och ting och hämtade inte ut kjolen förrän idag, snart en månad efter att jag fått avin...upps!
I vilket fall, kjolen är bedårande söt och jag hoppas på ett kalas snart så jag får klä på Wilma den.
Det kanske inte är en kjol för dagisbruk?!


image88

image89
.
Postat av: Johanna

Gud vilken söt!! Kikar in här lite då och då. Hoppas det är ok. Mvh Johanna www.kändisbebisar.se

2008-03-27 @ 19:23:20
URL: http://www.kändisbebisar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0