"Borta bra men hemma bäst"

2008-03-26 | 19:20:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Äntligen har vi kommit hem!
Trots att det är "hemma" även i stugan är det alltid lika skönt att komma hem till sitt permanenta boende.
Det finns, enligt mig, ingenting som är bättre än skidåkning men även där är det skönt att vila
musklerna ett tag. Jag har sån sjuk träningvärk. Har varit riktigt aktiv både med det alpina och längskidåkningen.

Viktor o jag åker upp nästa helg igen, alltså om en vecka. Lilla Wilma får stanna hemma eftersom det bara blir en weekend. Hon är så otroligt duktig på att åka skidor nu och det är inte många tvååringar som har kommit så långt som hon har gjort. Så kul o se!
När hon ska åka ner för backen vill hon ta ner sina googels och säger:
-Wilma, tuffa glasögonen på!

Ska ta o ladda upp lite bilder,
Viktor ska i väg o spela innebandy sedan så jag får passa på o ägna datorn tid då,
men först ska jag kolla på Rent hus (för övrigt något av det vidrigaste jag någonsin skådat!)

Hej så länge!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0