Debut & polkagrisar

2008-03-17 | 10:31:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går, söndag, ville Wilma prompt åka på en utflykt...
-Yggsäcken mää, yggsäcken mää ropade hon.

Utflykt, ja varför inte?
Jag tänkte väl dock en picknick på Nääs eller något medan Viktor var sugen på polkagrisar med snussmak (!)

Så, efter att vi alla packat oss in i bilen, hela familjen + Torsten (mammas o pappa hund som vi passar medan dom är bortresta) bar det alltså av mot Gränna!
Vädret såg verkligen lovande ut så dagen till ära gjorde ett par av mina ballerinaskor debut, dom var lika glada som jag kan jag lova : )

Stannade till vid Brahehus och åt lite mat, köpte våra efterlängtade polkagrisar och tog sedan med oss Torsten på en promenad över till den gamla ruinen. Smart nog hade jag glömt min fina, högpixlade kamera hemma, så mobilen fick ställa upp i denna nödsituation, kvalitén är dock inte att hurra för men bättre än inget, förstås!
Efter våran dagstripp bar det av hemåt igen, mumsandes på våra polkagrisar!

image61
Wilma och Viktor på väg in i ruinen

image69
Ruinen efter Per Brahe

   
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0