Efterlängtat!

2008-03-03 | 10:34:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Precis som dom flesta människor arbetar jag precis just nu.
Sitter dock och smider planer på att kunna sluta lite tidigare, den klarblåa himmelen och den efterlängtade solen nästan skriker efter mig. Mina vårkläder och skor likaså!
Var så nära i morse att trotsa morgonfrosten och trycka i fötterna i ett par sköna ballerina i någon färgglad kulör.
Det känns dock lite, lite tidigt ändå och jag vågar inte riktigt vara först!
Ska jobba på som tusan fram till lunch, sedan drar jag mig hemåt.
Frågan är bara vad man hittar på en tidig vårdag?
Uteserveringar hör ofta till men dit är vägen lång.
Kanske får jag dra på mig blåbyxorna och ut o gräva i trädgården,
det är faktiskt ganska "vårigt"!image49








.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0