Ha, nu é det utfört!

2008-03-05 | 21:42:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Känner mig så stolt!
Trots att klockan inte är särskilt mycket kröp jag ner i sängen
tidigt idag, just för att unna mig.

Efter ett år (!) kom jag iväg på ett träningspass!
Känner mig fruktansvärt duktig och "hej, här kommer nya Josefin" :)
Visserligen kommer jag ändå vara den som kommer vara tjockast till sommaren, haha!
Men, det har ju sina naturliga orsaker.

Passet, BodyJam var riktigt roligt även fast jag föredrar BodyStep. Kände dock att det kanske var lite väl mycket hopp och snurrar för en gravid, den biten tipsades jag hoppa över vid nästa träningstillfälle.
Så, på ett igen på....fredag (tror jag det blir)
Tre gånger i veckan i alla fall.

Nu är det läggdags för mig,
i morgon ska jag bege mig ut på webshopsjakt och kommer senare dela med mig av mina godbitar som jag tänkt införskaffa. För oss gravida ser ju sommaren rätt ljus ut med alla klänningar och tunikor.
Hurra för det!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0