Ostabilt tillstånd

2008-03-12 | 22:33:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Ligger fortfarande i sängen och är sjuk, stackars, stackars lilla mig!
Inte nog med att vara gravid och dom kramper en graviditet erbjuder, nu också detta.

Well, well...
Hade ändå min lediga dag idag som jag då ofta brukar planera för Wilmas välmående. Trots att hon äntligen fått en sandlåda utanför dörren så hade jag inte lust att stå ute o huttra i ösregnet medan hon hade geggat ner sig.
Jag hade faktiskt knappt ork att knalla upp ur sängen i morse.
Gjorde lite gröt (husligt! det händer allt för sällan), jag fick knappt i mig något och efter frukosten bänkade jag mig i soffan.
Sötnosen Wilma förstod rätt fort att jag inte mådde bra, hon sprang till vårat sovrum och kom sedan konkandes på mitt duntäcke som hon bäddade ner mig med.
Har sedan under dagens lopp försökt leka med henne efter bästa förmåga ifrån soffkanten. Viktor var endast hemma en kort sväng o lämnade blåbärssoppa, hallonkräm och mandelbeskvier, helt enligt beställning ;)

Blir inge jobb för mig i morgon heller då jag inte blivit ett dyft bättre sen i morse....suck!

I morgon åker mamma o pappa till Gran Canaria, tillsammans med 17 stycken andra, för att fira att deras bekanta Ove fyller 50. Pratade även med Daniel o Jessica idag, två andra gottegrisar, som just nu befinner sig i ett väldigt varmt Spanien. Nää, sånt vill man faktiskt inte höra när man ligger i sängen o tillståndet är ostabilt!
.
Postat av: Caro

Men vännen - din stackare! Krya på dig nu och kom ihåg - är man sjuk ska man bli bortskämd...! Även løsgodis brukar hjälpa gott...! :) Stor kram från Norge!

2008-03-13 @ 12:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0