Tänk OM...

2008-03-07 | 10:44:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
I morgon, vid den här tiden sitter syster och Daniel på väg ner till Alicante. Helt utan mig....
Tja, har man familj o barn så har man ; )

Sist var det jag som åkte med Daniel, han åkte dock hem efter några veckor medan jag stannade kvar. Tog mig vidare till Marbella, Puerto Banus och jag hade nog bott kvar där om det inte var för den s*tans arbetsintervju som jag skulle på. Ringde till företaget som jag sökt jobb på efter att då ha varit på en första intervju, dom bad mig komma på ytterligare en, då det stod mellan mig och en kille, så några timmar senare satt jag på flyget hem (vill också tillägga att det inte blev jag som fick jobbet men jag var i alla fall sist kvar bland hundra sökande!)
Men som Daniel sa, hade jag inte åkt hem kanske jag inte hade suttit med barn och diamantring på fingret idag. Fast ibland kan det vara rätt gott å drömma sig bort och fundera över vad som hade hänt om man hade gjort annorlunda!

Hoppas Viktor o jag kommer i väg på en resa nästa sommar, denna sommar blir det ingenting med tanke på min mage som gror. Dessutom ligger våran semester runt beräknat förlossningsdatum, mindre bra å ge sig ut på äventyr då kan tyckas!
.
Postat av: Linda

Härligt att vara gravid. Och det låter som att du hade en bra resa med daniel när ni var iväg. Synd att du inte fick jobbet... Ha en bra dag!

2008-03-07 @ 10:56:41
URL: http://diem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0