Tiden är inne...

2008-03-14 | 13:19:59 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Jag verkligen måste, måste klippa håret nu igen.
I höstas, efter vårat bröllop lät jag mitt långa, fina hår falla.
Resultatet blev en söt page.
Men den söta pagen växer nu lika fult som ogräs i en nysatt rabatt. Ni kan ju tänka er!

Efter att ha tjurat över detta i några månader nu har jag kommit fram till att jag har två alternativ:
1) Låta mig spara ut håret igen.
Resultat: Inga fler tårar men vilket evighetsprojekt!
2) Sluta lipa o gå till frisören i alla fall.
Resultat: En snygg frisyr!

Jag vet dock inte vilken frisör jag ska välja, kanske borde jag byta?
Vet heller inte vilken frisyr det blir den här gången.
Önskar jag hade rakt hår alternativt tid för att plattånga håret. Som småbarnmamma har man inte tid med sånt såvida man inte går upp fem på morgonen för att göra sig i ordning. No way!

image57image59



Om du har något tips på några bra frisyrsajt så skriv gärna en kommentar!
Tänkte fått bokat en tid till nästa vecka så jag blir fin till påsken!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0