Upp i det blå

2008-03-14 | 11:49:23 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Ha, nu är jag frisk igen!

Nästan i alla fall...känner mig lite dåsig men det är otroligt skönt att slippa ligga i sängen mer.
Tog mig en långdusch i morse, vilket man piggnar till av!

Sitter o fundilurar lite...
I morgongåva fick Viktor en flyglektion av mig, teori och praktik, vid Bromma Flygplats.
Med andra ord så måste vi bege oss till Stockholm, tänkte boka in hotell och så också.
Barnvakt är fixad. Vi ska inte åka förrän i slutet av maj, men med barn så måste man vara ute i god tid.

Ja, det ska bli spännande.
Viktor hade ju varit stridspilot vid det här laget såvida inte utbildningen i Söderhamn hade lagts ner.
Därav presenten! Han har alltid velat flyga.

Så, blir det förhoppningsvis lite shopping också.
Har spanat in Diaperbagen ifrån Gucci (skötväskan) och Stockholm har ju ett utbud av shopping som
verkligen heter DUGA!

image56
























Bilden är från Gucci´s hemsida

image55
.
Postat av: Evelina

Tack för ditt besök i våran blogg och för den fina kommentaren... Visst är gucci diaper väskan snygg..

Har ju en lika.. Hör av dig om du är intresserad av en. Vet av en ny till salu

MVH Robin & hans mamma

2008-03-14 @ 14:20:09
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0