Vita lögner och Ben & Jerry

2008-03-01 | 19:41:06 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
PINSAMT.
Har lovat mamma o hjälpa henne med sitt annonsmaterial i över....nja, en månad nu.
Hennes väninna hjälpte henne med ett utskick och det såg rent ut sagt för j*vligt ut!
Jag skämdes o hennes vägnar o bestämde mig därför att få bukt på saken själv trots att jag inte har någon som helst lust.
Så, för en vecka sedan frågade hon mig hur det hade gått...
Jag har under veckan (eller rättare sagt sedan december månad!) försökt installera CS3 Master Collection men det vill sig inte alls. Detta kunde jag självklart inte "erkänna" för henne för hon förstår inte att Illustrator och Photoshop är guld värt, i alla lägen. Så, jag drog en vit lögn o sa att annonsen var näst in till färdig, jag hade bara loggan kvar och den skulle göras i Illustrator. Det köpte hon i alla fall...

Men nu sitter jag verkligen med skägget i brevlådan,
programmen går fortfarande inte i gång.
Jo delvis men dom hackar en del, OCH jag begriper mig inte på varför!!
Att göra en annons i typ...Word. Nej tack!

Detta blir nog lite av nattligt arbete för mig, jag har VERKLIGEN lovat henne att dom ska vara utskrivna och klara senast i morgon.

Lite paus måste jag dock ta mig,
Ska snart sjunka ner i våran fula soffa med ett paket glass som jag köpt; Ben & Jerry såklart!!
Viktor får hålla sig till sina japanska oblatliknande (och smakande) filurer....
Melodifestivalen står på schemat för kvällen! Adios!

image48


Adios!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0