Yoghurt och färgglatt!

2008-03-07 | 13:03:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tänkte smita iväg lite tidigare från jobbet idag, typ nu.
Ska hämta Wilma vid 14-tiden och vi ska sedan möta upp Milla på Aludden för en fika.
Hittade denna kjolen till Wilma på Lindex webshop, ska ta en tur dit ner och se vad jag kan hitta. Kläderna därifrån är perfekta för dagisbruk. Tänk kjolen nedan med ett par knalliga strumpbyxor i lindblomsgrönt och ett par vita Converse (som för övrigt inte håller sig vita längre än...några minuter på en tvååring!)
image51
Måste åka och handla lite också, det börjar tryta i kylskåpet då vi mest brukar stanna till på Ica nära och köpa det viktigaste. Vårat kylskåp nu består mest av yoghurtar, varje gång vi är och handlar ska sötnosen (Wilma) ha yoghurtar så just nu gästas kylskåpet av  NIO stycken 8-pack med yoghurtar.
Tror ni att hon hinner äta upp dessa innan bäst-före datum, öh...nä!

I kväll är det Let´s dance också så det är bäst o ladda upp med godsaker även för det. Godsaker för mig är dock inte yoghurt men dom senaste dagarna har jag varit sugen på frukt så lite fruktsallad kanske kan sitta fint :)

Dags å dra, får inte glömma mina påse med apelsiner bara!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0