Barnvagnsyra

2008-05-04 | 22:40:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Som jag nämnt några gånger tidigare så letar vi ju efter "den perfekta syskonvagnen".
Vi har tittat på Urban Jungle och andra fabrikat som gjort likvärdiga vagnar.
Visst dom finns i snygga färger, har lätt chassi osv.

Men till problemet;
till en Urban Jungle kan man självklart ha en liggdel. Men efter en kort tid vill barnet gärna sitta upp och eftersom UJ inte har vändbara delar hamnar alltså barnet framåtvänt vilket dom inte rekommenderar i början.

Efter flera månaders letande har vi hittat denna syskonvagn MED vändbara delar,
Vagnen heter City Twin och säljs enbart hos Babyland (vad jag har förstått). Närmaste Babyland för oss ligger i Helsingborg men jag antar att det är värt det!

Det börjar det i och för sig närma sig våran Stockholmsweekend och även i Barkaby finns Babyland, tänkte alltså ta en tripp dit för att känna på vagnen. Det är många faktorer som ska stämma in men denna är alltså den ena med vändbara delar så har man egentligen något val?!
Viktor tror att jag prioriterar en stor shoppingkorg under vagnen, så är dock inte fallet ; )

Ni andra föräldrar, hur tycker ni att denna vagn verkar?
Kom gärna med synpunkter och kommentarer...


image118
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0