Ben & Jerry - always!

2008-05-23 | 23:59:58 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor är ute o roar sig i kväll med sina vänner.
Från början tyckte jag att det kunde bli allt för trist i ensamheten men Daniel kom hit och höll mig i sällskap.
Han är lika mycket för onyttigheter som mig, först det första så hade han med sig tre wienerbröd.
Vi kikade på Talang och efter det begav han sig i väg för att köpa glass inför filmen som jag bestämt (Love and other disasters). Viktor är mer för action och splattiga skräckfilmer, men emellanåt vill jag faktiskt få skratta eller gråta till en riktig "tjejfilm" också. Se bara på Djävulen bär Prada som jag sett hundratals gånger. Det är en bra film!
Love and other disasters var väl helt okej men det finns en uppsjö filmer som är bättre.

I vilket fall;
Daniel har verkligen missat något, först idag smakade han Ben & Jerrys underbara glass. Han har nyligen anställt en ny tjej till butiken han jobbar på och han förklarade att hon, likt mig, körde "Crazy Eyes" när Ben & Jerry kom på tal.
Efter första tuggan glass så förstod han hysterin : )
Marshmallows och vit choklad valde han och byttan tog slut i ett svep vill jag lova : )
Gott var det! Och mätta blev vi!

Nu är det läggdags för min del, helt otroligt att jag ens lyckats hålla mig vaken såhär länge!
Återkommer i morgon, Godnatt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0