"Du har....."

2008-05-05 | 11:00:03 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
...plats HUNDRAFYRTIOFEM i kön!

Va sjutton!
Väntetiden beräknas till 28 minuter. Ursäkta men jag kan inte ens sitta still på en stol så länge!
Jag försöker alltså komma fram till Försäkringskassan. Känner att jag inte kan arbeta mer, såvida jag inte reser på mig o går en sväng var femte minut = ohållbart i längden!

Jag blir så jäääää förbannad...
.
Postat av: Ulrika

Du är förmodligen varken den förste eller den siste som svär över F-kassa..tyvärr! Dom är ju hopplösa..man drar sig för att ringa dit då väntetiden är odrägligt lång + att när du väl kommer fram så strular det, man pratar med "fel person"..osv *SUCK*

Ha en bra dag!

//Ulrika

2008-05-05 @ 12:01:48
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: lotta

Hade ungefär samma plats jag med häromdan, helt otroligt!

ha det fint!

2008-05-05 @ 19:56:06
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0