Efter många om och men

2008-05-12 | 13:28:39 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Var hos läkaren i morse och dom kan verkligen få en på dåligt humör.
För det första så tyckte hon att jag skulle be företaget jag arbetar på att köpa ett högt skrivbord, så att jag kan stå och arbeta. Jag nämnde nämligen för henne att det är bättre att stå än att sitta
(det gör ju för sjutton fortfarande ont!)
Så firman ska alltså köpa ett skrivbord som ska användas i max fyra månader?!!
All datorutrustning skall kopplas om och förflyttas?!!
Vilket skämt!

I vilket fall, blev slutligen sjukskriven 75% p.g.a inflammationen och foglossningen.
Sitter på jobbet nu för att komma i kapp mig efter min lediga period men när arbetsdagen är slut så bär det av hemåt för lite vila i soffan. Det känns som om min underkropp har domnat bort, det gör f*n så ont!

Well, well...."bara" HUNDRATJUGOTRE DAGAR kvar : )

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0