En otippad blandning

2008-05-16 | 22:48:30 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
image127

Kan sitta i timmar o kika efter inspiration på nätet till hemmet.
Hetast just nu är väl Wilmas rum och det kommandes syskonet också för den delen.

Jag har redan funderat ut och nästan bestämt mig för två olika typer av rum,
beroende på om det är en tjej eller en kille.

Rummet på bilden ovan får mig på gott humör,
jag gillar den otippade blandningen av orange och rosa i olika nyanser.
Intrycket är heller inte rörigt eftersom väggarna till är enkelt vita.
Goda potensial för det framtida barnrummet om det är en flicka alltså!

Bilden är lånad från House of Hedda
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0