Kunde inte låta bli...

2008-05-14 | 12:49:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Hade verkligen lovat mig själv att inte köpa någonting innan bebisen är född.
Okej, dom som verkligen känner mig anade nog att det skulle blir svårt för mig
att hålla mig så länge till :)
Ni fick rätt med andra ord!

Denna bodyn kommer från Lindex och även fast den är mer pojkaktig än tjejig så passar den ändå både och.
Tycker egentligen inte om rena retroplagg men den här va söt och "lagom" retro tycker jag!

image125

I eftermiddag ska jag till MVC. Klantigt nog har jag bokat in mig på en onsdag då Wilma alltid é ledig.
Inte det lättaste att ha med sig en galen 2-åring till en plats som MVC.
Well, well, det ska nog gå bra.

Återkommer lite senare och även som utlovat,
med babysaker jag hittade på nätet härom dagen!
Hej så länge!
.
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-14 @ 13:00:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Camilla

utlottning i bloggen, kika gärna in. :D

2008-05-14 @ 13:00:53
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0