Laster i stora lass...

2008-05-26 | 09:42:19 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Det finns inget på rak arm som jag haft ett behov av under graviditeten.
När jag väntade Wilma var mina laster yoghurt (Yoggi i alla dess smaker) och kanelbullar (hmm)
Kött var helt uteslutet, potatis gick sådär.

Under denna graviditet har jag mer haft vissa dagar som har varit mer enformiga än andra.
En vecka tryckte jag i mig 3-5 apelsiner varje dag och nu har jag kommit in i en glassfas!
Så, även i går inhandlades en burk med Ben & Jerry (Caramel Chew Chew) och för rättvisan och husfridens skull fick Viktor också lite glass, fast ett storpack med Magnus mandel i stället.
Mina Ben & Jerry´s håller jag gärna för mig själv ;-)

Får nog torka mina rinnande mungipor nu och börja arbeta lite....
I dag har våran prinsessa Wilma namnsdag så det blir lite kalas med paket.
Återkommer senare, Ha en bra dag!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0