Ökande frihet

2008-05-27 | 10:35:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Har precis pratat med Telia och beställt ett mobilt bredband.
Numera har vi fast bredband här hemma med router så man kan surfa trådlöst.
Men efter visst övervägande (och Viktors övertalning) så konstaterades att jag faktiskt behöver ett mobilt också,
tiden vi tillbringar i Branäs eller nu till semestern. Då är det nästan ett måste!
Ibland kommer han med bra förslag min man : )

Är hemma och är ledig idag och ska bege mig ut i solen med en stark kopp kaffe!
I eftermiddag ska vi åka till stan för att kolla in en ny barnvagn,
ååh, jag kommer bli helt såld av alla fina saker!

Ha en bra dag kära läsare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0