Tänk va tiden...

2008-05-15 | 22:12:12 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...går fort!
Eftersom man, rent av, går och bara väntar i nio månader kikade jag på lite gamla bilder
från när Wilma var liten.Nu är hon snart två och ett halvt år och tiden har gått så ofattbart fort!
Jag kan fortfarande komma ihåg hur den där babydoften kändes och hur liten hon var,
våran lilla, underbara prinsessa!

image126

På bilden längst upp till vänster är hon ca 1 månad gammal, på bilden till höger om den ca 7 månader gammal.
Den nedersta bilden är tagen i år, 2008.


Som jag nämnde i går skulle dom på utflykt med dagis idag. Jag hade gjort en fin matlåda till henne och hennes ögon lyste när jag visade dess innehåll. Det är tydligen något magiskt med klippa prinskorvar ; )
Hon var i alla fall helt slut efter utflykten om kom till Viktor o mig redan vid sex-tiden och sa:
- Wilma går o lägger sig nu!

Ja, som sagt.
Tiden går så fort och hon känns så stor. Prinsessan som ska bli storasyster!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0