Välbehövd långledighet

2008-05-02 | 09:54:05 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Fem lediga dagar på raken, det är inte dåligt!
Dessvärre har jag fortfarande enormt ont och kan bara gå kortare bitar, typ från entrédörren till brevlådan :)
Skämt o sido så hoppas jag att sjukgymnastiken och akupunkturen kan ge mig någonting.
Mina vakna stunder tillbringas fortfarande mestadels i sängen, men t.o.m i sängläge gör det ont.

Valborg tillbringades i alla fall på Restaurang Aludden med min familj och Viktors pappa. Efter att ha avnjutit en trerättersmeny som var gudomlig så gick vi ner till sjön för att titta på majbrasan.
Det var oräkneliga Lerumsbor som hade samlats där och i princip så kände man var och varannan människa. Wilma hittade fyra av sina förskolekompisar och blev överlycklig!

Kom i säng hyffsat tidigt men det var en lyckad Valborgsmässoafton ändå,
och vi alla var överens om att göra det till en tradition!

I kväll väntas Cirkus Maximum med Roger, Moffe & Liam.
Wilma o Viktor ska självklart också med!

image117


























Ska ta mig en alvedon och sjunka ner i min skönhetssömn igen,
Hej så länge!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0