Åldersnoja

2008-11-12 | 23:59:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Åh, i morgon är det min födelsedag! Hurra!
Har drabbats av en viss åldersnoja (ja, någon gång kommer den väl?!). Dels är jag helt bombsäker på att jag faktiskt har en del rynkor i pannan och dessutom slog det mig att många fördelar försvinner. Ja, inga rabatterade priser på flyg eller tåg till exempelvis Stockholm, inga så kallade "ungdomsabonnemang" hos Telia. Gränsen går liksom vid tjugofem års ålder och jag har bara ett fåtal minuter på mig innan det är för sent :)
Fast, bara för att man blir 26 så tar ju inte livet slut - det har ju precis börjat, som mamma tröstligen påpekar.

I vilket fall, morgondagen ska firas med följande:
Elsas rum ska börja inredas
Klädkammaren ska målas ytterligare en gång
samt strykhögen ska försvinna

Möjligen hinner jag med ett par glas champagne och någon god middag lagom till kvällskvisten också ;)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0