Eländet vill inte ge sig!

2008-11-06 | 20:28:38 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Dumma, dumma feber... Tredje dagen nu. Och dumma, dumma halsont. Har nog aldrig haft så ont i halsen som jag har nu. Mamma kom hit med lunch, kul - för jag kan ju verkligen äta. Magen kurrar ideligen men inte en smula får jag ner. Tog bilen till Apoteket (som tvåbarnsmamma får man inte hjälp med det utan ska klara det själv) köpte dom nya smärtstillande tabletterna mot halsont (dom som går på tv-reklamen) Fungerar rätt hyffsat förutom att tungan domnar bort :)

Gnäll och åter gnäll... Hoppas att jag mår bättre i morgon!
Nu ska jag släcka lampan för idag, behöver all sömn jag kan få!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0