It reeeally stinks

2008-11-18 | 07:14:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor tackade för sig i hockeyklubben i går. Tränarna har verkligen....ja, vad ska man säga, en rätt annorlunda coaching (åt det dåååliga hållet). Storstryk på storstryk i division två, som dom inte ens är kapabla till.
Ja, så han bestämde sig för att byta klubb, tog med sig sina grejer hem. Lade dom i hallen....

...och där tillkom mitt problem.

Armbågsskydden, handskarna, axelskydden pryder nu våran hall. Men inte för att det är svårframkomligt, det stinker något fruktansvärt! Jag överdriver inte när jag säger att jag i samma veva, som jag öppnade halldörren, fick huvudvärk. Ouch!
Ishockey är den roligaste sporten som finns men man kan inte komma i från att utrustningen inte är så tillfredsställande doftmässigt. Well, well...den skyddar ju i alla fall honom :)

I morse väcktes vi av att en olycka hänt i Wilmas säng. På med maskinen, 60 grader. Kvart över sex på morgonen. Hurra, så nu sitter jag här, Wilma ska inte till dagis förrän halv nio...

Tillbaka till sysslorna, tvätt, disk och strykning.
Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0