Min "lilla" Buddha

2008-11-26 | 14:09:36 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Elsa kallas för Buddha av dom flesta.
Antar att det har med hennes knubbiga mage o göra, he he!

Idag var vi på BVC för mätning och vikt, hon har ökat över 700 g sen sist (!). Tror sjutton att hon kallas för Buddha då! Hon fick också första omgången av vaccin och hon blev så ledsen, stackars sötnosen. Jag frågade förresten Eva på BVC om Elsa är stor för sin ålder, hon har stl. 68 i kläder (dvs. 6 månader) trots att hon inte ens är tre månader gammal. Och tydligen är hon av modell större, dock välmående och glad :)

Nu sover båda prinsessorna och jag har ett "måste" som måste bli utfört. Städa ur bilen....Fy, va trist! En herre kommer o kollar på den i morgon så den måste glänsa lite extra. Tog den bilen till BVC idag och jag kommer sakna dom 226 hästkrafterna som finns under huven.

Nå väl, den nya bilen är ju en sann familjebil. Volvo, villa och vovve (ehm, katt) liksom!
I eftermiddag blir det middag hos svärföräldarna, gott o sätta sig till dukat bord!

Hörs senare!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0