Snart startar säsongen...

2008-11-17 | 22:28:01 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
....ja, jag pratar om skidsäsongen 2008/2009!

Pappa nämnde att Branäs nu kört i gång snökanonerna då temperaturen legat under nollan. Kikade precis in på deras hemsida (vilket jag gör dagligen i princip!) och japp, dom är i full gång sedan i början av november. Jag hoppas verkligen, verkligen på ett snörikt år med massa bra skidåkning, i pudersnö - helst, och långturer med skotern. Ska verkligen hålla tummar och tår fram tills vi åker upp.
På morgonen efter julafton startar bilen mot norra Värmland och vi stannar där över nyår, totalt blir det elva dagar. Varje år, efter sista åket vid säsongen slut, längtar jag dagligen efter en ny säsong!
Passion kallas det väl :)


Foto: Branäs
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0